2015. augusztus 13., csütörtök

Milfina mascarpone - teszt




Az utóbbi időben rákaptam a mascarponera. Süteményekbe is teszem, de összenyomott gyümölccsel elkeverve is nagyon finom. Elsőre egyébként csak úgy magában megkóstolva nem is ízlett, nem értettem, miért istenítik annyira, de azóta rájöttem :)
Persze nem egy olcsó dolog, kerestem is az akciókat vagy a saját márkás termékeket.
Az Aldiban kapható Milfina márkájú tejtermékek ízlettek, így kipróbáltam a mascarponejüket is. Ebben sem csalódtam.
Az állaga egész sűrű, krémes, tejszínes ízű. Ha csak pár kanálnyit használok el belőle, akkor sem "ereszt levet" (mint például a Sparosban). A színe enyhén sárgás. A szaga egy kicsit erősebb, nem zavaró, de ha nem lenne, még jobb lenne. Süteményekbe és "nyersen" is teljesen jól használható.





500 g-os kiszerelésben kapható, szemben az átlagosnak mondható 250 g-osokkal. Mondjuk negyed kilónyi általában semmire nem elég, úgyhogy nincs ezzel a fél kilóval semmi gond.
Viszont a csomagolás teteje nem igazán tetszik. Csak egy kis műanyag fedélke van rajta, ami a doboz megnyomására (pl szállítás közben) kicsit megnyílhat, a levegő hatására pedig megromolhat a mascarpone. Egyszer jártam így, hogy mire felhasználtam volna (még a lejárati időn belül), megnyitás nélkül romlott volt. 




Csak tejet és tejszínt tartalmaz.
Zsírtartalma 85 %, de kapható light verzió is, 60 % zsírral. Hát, ez sem éppen fogyókúrás cucc :) de elmondhatjuk, hogy tök egészségesen étkezünk, amikor a 3. adag tiramisut vágjuk be.
Van rajta egy ohne Gentechnik hergestellt felirat, azaz genetikailag nem módosított alapanyagokból készült.


Vélemény: 4,5*


Te próbáltad már? Hogy ízlett? Szeretted használni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése