2016. április 13., szerda

BioHair Hajvágószalon - teszt




Talán ezt a szolgáltatást teszteltem eddig a legtöbbször.
Mivel rövid hajam van, nagyjából havonta-másfél havonta járok fodrászhoz. Utáltam a bejelentkezősdit, hogy vagy egy hetet is kellett várni, hogy szabad időpont legyen a fodrásznál, az sem a legmegfelelőbb időpontban, közben esetleg változott is a programom stb, stb. Így a BioHair-t, azzal, hogy nem kell (nem lehet) bejelentkezni előre, nekem találták ki. Csak beesek az utcáról és negyed-fél óra várakozás múlva ülhetek is a fodrászszékbe. Volt, hogy rögtön tudtak fogadni, de volt olyan is, hogy hosszabb várakozási időt mondtak, így aztán máskor próbálkoztam újra (ilyen talán kétszer volt).
Ahogy a neve is mutatja, a szalonokban biotermékeket használnak, ez engem mondjuk egyáltalán nem lelkesít, mivel otthon nem ilyeneket használok, így aztán ez az egy hajmosás nem oszt, nem szoroz, de biztos vannak, akik pont ezért mennek ezekbe a fodrászatokba.
Sokan azért nem próbálják ki a BioHair üzleteket, mert nem a megszokott fodrász fogja vágni a hajukat, hanem az, aki éppen akkor szabad lesz. Ez nekem soha nem jelentett problémát, amíg ugyanahhoz a fodrászhoz jártam, addig is szinte minden alkalommal kicsit máshogy sikerült a frizurám, ez persze most is így van. Egyszer sem volt, hogy nem sikerült volna a frizura, de persze volt olyan, amelyik jobban tetszett.



Én szoktam vinni képet a kért hajról, de azon kívül is szoktam kérni igazítást az után is, hogy a fodrász késznek gondolta a frizurát, ezt eddig egytől-egyik türelemmel fogadták és készségesen vágtak még belőle, ahol kértem.
Ami nem tetszik: a recepciósnak kell elmondani, hogy mit is szeretnék, aki aztán továbbadja a fodrásznak, aki viszont nem kérdez. Lehet, hogy én nagyon extrém esetnek számítok azzal, hogy csak mosást és vágást szoktam kérni (kb 2-3 cm-es hajam marad, amit vágás közben is után kell vizezni, tehát megszárad magától), de most már kihangsúlyozom, hogy szárítást nem kérek, mégis, ez az infó általában nem jut el a fodrászhoz, aztán belefúj kétszer a hajamba és felszámolják (felszámolnák) annak az árát is, ez így kicsit kellemetlen, pláne, hogy hangsúlyozom is, hogy nem kérem. Szerintem érdemes lenne a fodrászoknak is rákérdezni, megbeszélni, hogy mit is szeretne a vendég.
Az áraik kifejezetten kedvezőek, nekem 2000 Ft-ra jön ki (szárítás nélkül), ha jól emlékszem, korábban majdnem dupláját fizettem a "hagyományos" fodrászoknál.
Tehát a két nagy előnye, hogy nem kell bejelentkezni és viszonylag olcsó, illetve még egyszer sem tartott maga a vágás fél óránál tovább, tehát nincs az, hogy közben kimossák a festéket Marika néni hajából vagy elcsevegnek a bejelentkező barátnővel, tényleg csak a hajvágásra koncentrálnak.


Vélemény: 4,5 * 


Te ragaszkodsz a megszokott fodrászodhoz vagy inkább a hasonló gyors szalonokat választod?



1 megjegyzés:

  1. Lehel ut-i szalonban voltam kitűnőa fodrász,a mamikűrös,és szuper a kozmetikus.Köszönöm,máskor is megyek.

    VálaszTörlés