2016. április 23., szombat

S-Budget folyékony súrolószer - teszt




A Spar saját márkás terméke tiszta felületeket és karcmentes ragyogást ígér. Tűzhely, edény, csempe és szaniter tisztítására ajánlják.

Ha már ránézünk, egyértelmű, hogy a Cif súrólószert próbálja utánozni - és ez elég jól sikerült. Nem csak külsőre, hanem kellemes citromos illatában, állagában és hatásában is. A Cifet szeretem, nincs ez másképp az S-Budgettel sem, de a Sparos termék nagy előnye, hogy jóval olcsóbb, mint a márkás testvére.
Én használom a kád, mosdó tisztítására, súrolás nélkül, szinte gyengéd törléssel lesznek tiszták, csillogóvá varázsolja a csaptelepeket és a mosogatót is. Edényeknél és a tűzhelyen akkor használom, ha odaégett valami. Ha úgy masszívan odaégett a kaja az edénybe (ne facebookozzatok főzés közben! :D), akkor a fém dörzsi is bevetésre kerül hozzá. Csempére valahogy nem jutott eszembe felkenni, ahol nem lehet olyan könnyen lemosni (mondjuk egy konyhai falon), ott jó párszor át kellene szerintem törölni sima vizes ronggyal, hogy az az enyhe fehér "poros" réteg ne látszódjon utána.
500 ml van a flakonban, ami viszonylag sokáig elég lehet. A teteje felpattintós, egy nagyon kicsit nehezen nyílik, egy alkalommal sikerült úgy kinyitnom, hogy le is tört a teteje, annak nem örültem, de máskor nem fordult elő.
Amióta felfedeztem a Sparban, csak ilyet veszek, nekem abszolút bevált.

Vélemény: 5*


Ti mit használtok súrolásra?


2 megjegyzés:

  1. Ezt a terméket én is nagyon szeretem. Villanytűzhelyen használtad? Mert nekem az a mumus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, villanytűzhelyen, de az a hagyományos főzőlapos van, nem a kerámia(?)lapos.

      Törlés