2016. április 13., szerda

Balea Papaya & Buttermilch kézkrém - teszt





Télen a hideg és szeles időben nagyon hamar kiszárad a kezem, folyamatos krémezésre van szükségem. Akkor vettem még a DM-ben az első tubus papayás Balea kézkrémet, azóta már a másodikat is, jó, ha van egy az irodában is, mindig ott jövök rá, hogy reggel elfelejtettem a krémezést ...

Elsőre biztos, hogy a vibrálóan narancsárga csomagolása vonzotta oda a tekintetem, majd a kézkrémeknél szokatlan papaya illatot is muszáj volt megszaglásznom. A Balea termékeket szeretem, mert ár-érték arányban nagyon jók, nem is vaciláltam, a kosaramban landolt.

A csomagolása praktikus, egy kézzel is könnyen felpattintható a teteje, viszont magától nem nyílik ki.

Az illata édeskés, hogy mennyi köze van a papayához, azt nem tudom, nekem mindenesetre bejön, szeretem szagolgatni a krémezett kezemet :)
A krém gyorsan beszívódik, utána én kifejezetten rugalmasnak és puhának érzem a bőrömet. Ha olyan igazi hideg van, akkor sajnos felrepedezik a kézfejemen a bőr, ami kissé fájdalmas is. Ebben az esetben is jót tesz, de sűrűbben kell ismételni a kenegetést. Alaphelyzetben azért napi egy-két használat nekem elegendő.

100 ml van a tubusban, melynek ára 399 Ft, a DM-ben beszerezhető.
Pénztárcabarát és hatásos kézkrém üdítő, nyárias illattal, ajánlom kipróbálásra.


Vélemény: 5*


Te próbáltad már? Segített a száraz kezeden?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése